How to Instagram

In urmӑ cu puṭinӑ vreme am fost la #Dpt10 bloggers meeting pe tema “lecṭii despre Instagram” cu daddycool.ro si Mamica urbana. Am fost atentӑ, mi-am luat notiṭe, ṣi cred ca cel mai important este cu ce am ramas ȋn cap la final, dincolo de ce am scris pe caiet..

In primul rand de la Robert (daddycool.ro) am priceput faptul ca Instagramul e ceva mai mult decat o aplicaṭie cool cu care am pierdut eu vremea in 2017 doar aṣa cӑ mi s-a parut fain sӑ caut poze pe un anumit subject. Am deschis ochii cu uimire cand am auzit ca ȋṭi poate folosi drept distracṭie dar si tool cu care sa transmiṭi ceva sau cu care sa te dezvolti pe linie de business. Mai mult de atat iti poti defini un scop sau o tema pe care sa elaborezi dar sa te tii de ea. Bine, bine, o sa ziceti, asta stiam, si mai departe? Mai departe se impune sa ai un continut unitar, autentic, iar tema ta sa fie la un loc cu mesajul, sa fii prezent in mod constant si sa transmiti ceva pe bune, original.

Si aici e de gandit, adica trebuie sa te gandesti tu cel care postezi la mai multe: de ce, cand, ce mesaj, ce hashtag folosesti si tot asa, cine esti si ce te reprezinta.

Pe langa discutia cu Robert, au fost interventiile pline de sens ale Anei, care cӑuta cumva sa iti dea gandit dincolo de o poza aruncata in aerul aglomerat al internetului modificabil rapid cu multe filtre si aplicatii.

Dupa aceea a venit discutia cu Mihai Raitaru, fotograf, unde am vazut clar si pe scurt ca incalc toate regulile fotografiei, chiar si cele de baza… ok, imi asum:)

Iar la final a venit Alina Rachieru Ilie, reprezentanta brandului Pineberry – niste camasi absolut dementiale din care vreau si eu una de vacanta, care ne-a dat exemple foarte concrete de oameni care au avut o tema si au lucrat constant pe ea, au fost prezenti, au folosit hashtagurile potrivite, si ca urmare, (cu munca si perseverenta), au avut ca rezultate crestere a popularitatii, numar de followers si success pe contul lor de Instagram.

In final ca si concluzie, ar fi de folos ca inainte sa postam pe instagram cu un scop de lunga durata, sa stim cine suntem si ce vrem sa prezentam/ reprezentam, sa ne asumam efortul consistent, unitar, si sa avem o viziune.

Multumesc #Parenting PR si #DigitalParentsTalks pentru organizarea acestei intalniri.

 

1 Comment

Leave a comment